czwartek, 27 grudnia 2012

Moi Drodzy.! Chcę podziękować za te ponad 2000 wyświetleń i 7 miesięcy.! Postanowiłam jednak sprawdzić ile osób regularnie odwiedza bloga, Zorganizuję LISTĘ OBECNOŚCI.! Polega ona na tym aby zostawić komentarz pod tym postem ze swoją nazwą ze stardoll , blogiem lub pod jaką komentujecie na bloggerze. Komentujący będą zapisani w zakładce LISTA OBECNOŚCI (http://girls-fashion-black.blogspot.com/p/lista-obecnosci.html) z ilością komentarzy , taki jakby ranking komentujących.Osoby ,które mają stardoll lub bloga są zapisani wraz z adresem do konta lub bloga , czekają na nich także nagrody:
Stardollowe:
-serduszko w yearbook
-5/5 w apartamencie, albumie i scenerii
-komentarz w księdze gości, albumie i scenerii
-zapis do klubu (jeżeli taki się posiada)
Blogowe:
-reklama
-3 komentarze
-dodanie do obserwatorów
+jeżeli blog mnie zainteresuje dodatkowe np.komentarze
Pod koniec tygodnia każdego będzie opublikowany specjalny post z komentatorem tygodnia. (wbtym tygodniu do następnej soboty)

Życzę wam również udanego sylwestra, bo sama nie wiem czy moje plany wypalą.! To baaj...

2 komentarze:

  1. Fajnie tu u cb ;PP

    http://bez-komercji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. zaciekawił mnie bardzo poprzedni post, oby więcej takich, czekam :)
    dodałam do obserwowanych, jeśli mój blog Ci się spodoba zachęcam do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń